Actualitat
Crisi als ajuntaments  -  TECNO TÒNIC  -  Jordi Martí i Muntané
Dies d'estiu al Pla d'Urgell  -  PERISCOPI  -  Jaume Pubill
Camera TV3
Escrit per Administrator
Debats - Debat
dimarts, 17 de març de 2009 22:21
smaller text tool iconmedium text tool iconlarger text tool icon

L’espai més vist de televisió al vespre és El Temps del Telenotícies de TV3. En aquest espai tots hi hem vist mil cops la plaça major de Vic. i des de fa temps altres imatges com les de Balaguer, Lleida o Tàrrega. Encara que no hagis estat mai a Vic, saps que existeix, saps com és la seva Plaça Major, i potser saps més o menys on és, gràcies a la càmera de TV3, al Tomàs Molina, etc..

Aquest és un dossier juganer que creiem que ens mereixem. Volem que el Pla d’Urgell surti cada vespre a la tele. Entre tots hem de començar a pensar com ens ho farem per fer-nos sortir de sota la boira, que tothom sàpiga qui som els del Pla d’Urgell i com ens les gastem quan ens hi posem tots junts, en xarxa. Qui tingui un cosí a TV3 que ho digui i qui conegui la Lisa Simpson també, potser caldrà trucar-los.

Ja tenim propostes que ens han arribat i que són interessants, curioses, però sobretot n’hi ha de divertides.
Les anirem penjant però de moment, podríem posar-ne alguna més a remull entre tots, proposem crear una 'tormenta d’idees' en xarxa. Sense pressa perquè no cal córrer, tenim temps.

Ah, i una darrera cosa, totes les idees son bones, per esbojarrades que semblin. Coneixeu la història del Post-It?

Comentaris (15)
  • jimmi
    Càmera de TV3: Hi ha un grup al facebook per promoure la càmera de TV3, afegiu-vos-hi i fem pinya.

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=348798777862
  • albhert
    Aviat es promourà un equip de treball, que possi en trobada a gent que pugui aportar-hi idees, tan des de els experts en meterologia, fotografia, telecomunicacions, que vulguin coordinar un full d ruta per aprofitar els medis de comunicació per difondre territori.

Es podria organitzar almenys l'enviament de fotografies a l'espai de temps, dels llocs més strategics, i de manera constant, com ja ho fa en Xavier d'Ivars
  • Assumptes interns  - Jo havia passat temperatures!!
    Hola, ja fa temps em dedicava cada dia a passar informació sobre el temps de Mollerussa a TV3, algun cop pasaven la informaciò del que jo els deia, peró a la fi m'en vaig cansar, ja que sempre era Jo qui hava de trucar per telefon als estudis de tv3 de Barna, ells mai ho varen fer, i se segur que tenen una red montada de colaboradors del temps en quasi totes les comarques que els truquen ells al mati i al vespre.
    Vaig arrivar a dir a l'ajuntament, que miresin de fer algo al respecte, fins hi tot els vaig dir que a la casa canal tenen un equip complert de metereologia hon si agafen dades a diari, crec que s'en cuida el Sr. Mir.
    A vegades he arribat a pensar que dins de Tv3
    hi ha algù interesat en que Mollerussa no surti, ja que de tot el que es fa a la comarca i a la nostra poblaciò s'en parla ben poc per no dir gens.
    Crec que l'ajuntament, i el consell comarcal aurien de implicarsi mes amb el tema de prensa a nivell televisiu.
  • carme  - Càmera TV3
    Bones sóc la Carme Farnell. L’altre dia em vaig assabentar que hi havia un fòrum per posar una càmera de TV3, per a l'espai del temps, a la nostra comarca.

La idea crec que és bona tan des del punt de vista turístic com meteorològic. De fet, jo els hi vaig proposar als de TV3 de posar-ne una a Palau però al saber-ne les condicions econòmiques que havia d’assumir l’Ajuntament, vaig dir directament que no.

Cal dir que des del punt de vista meteorològic és molt útil, sobretot a l’hora de fer la previsió. Ja que pots saber que està passant en un lloc i moment concret...és a dir...si encara hi ha boira¿?...si plou o cau calamarsa¿?
    De fet, si se’ls hi proposa, ells no tindran cap inconvenient, estaran força contents.

Tot i això crec que es passen amb el preu, massa car. Ja que se’n beneficien les dos parts i per tant hauria d’anar a parts iguals. Però bé, ells marquen les condicions i si les vols bé i si no també. Per tant, s’hauria de parlar com assumir les despeses....

D’altra banda, us informo que aquestes imatges són excloses a d’altres mitjans de comunicació o bé a d’altres departaments meteorològics. És a dir, les imatges se les queden ells i no en pot gaudir ningú més. Per tant TV Lleida.....no les podrà fer servir. Aquest és un punt que personalment no m’agrada gens.

Finalment deixo una pregunta a l’aire. A l’Estany d’Ivars potser també si posa una càmera. Si és així, és necessari dos càmeres en una comarca?

A reveure.
  • Norma
    Pep, pel que he vist a les noticies de platonic.cat, ja os heu avançat. Que os van dir?
  • Norma
    Tinc molts bons contactes a TV3, i ja m'en enteraré de quin és el procediment. Ja os contaré el que em diuen..

Feliitats per la proposta. Crec que hi han molts territoris que per una simple càmera han revitalitzat. Em semla que això va passar justament al Port del compte, que sent només una estació d'esqui de poca influencia, es van veure col·lapsat de oferta.

Salut
    Norma
  • crític baby  - càmera.......de tv3 sí de tv1 no!
    :0 :0
    ola , em complau dir
    que la gent abans de dir alguna cosa
    auria de fixar-s'hi una mica més amb elque llegeix.
    el motiu, es que m'he trobat gent que es pensen que la càmera serà de tv 1 o tv2 o antena 3.....
    però que no saben llegir!!
    tan costa llegir:
    càmera de "tv3"
    NOMÉS, QUE SI aquestes
    persones veuen això ,
    que estiguin una mica mes atenes al moment de xerrar a tothom coses q no són.
    pk si fos una ´`amera de tv2, antena 3 o algo per l'esil.....
    crec que no ens interessaría que ens agafessin una imatge de catalunya, quan per começar diem que volem ser independentss!!
    bueno adeu i molta sort amb el tema de la càmara.
    seía genía i molt interessant.
    dews

(tinc comentaris més amunt ^ de la pag.)

""*^^^tinc 12 anys^^***""
  • Xesco  - Fotografies a TV3
    Aquesta idea la trobo molt interessant ja que es tracta d'un mètode efectiu (ja que molta gent mira el temps) de fer publicitat de la nostra ciutat i comarca, a més a més, el cost d'aquesta iniciativa no seria elevat.

Jo els caps de setmana - durant la setmana no hi soc :_( - realitzaré fotografies del cel de Mollerussa i les aniré enviant a l'adreça indicada pel Miquel.

Espero que la gent s'animi, ja que si entre tots anem enviant fotografies a TV3, conseguirem que cada dia sentim parlar del Pla d'Urgell per la televisió.
  • Manel
    Has enviat alguna fotografia a TV3?
    COm ha ant, han publicat algo?
  • Mercè  - la petita de cal farnell
    La petita de cal Farnell, es diu Ma. Carme, bueno Carme pels amics. I si no recordo malament, em sembla que ara ja no esta amb lo de les temperatures per Tv3. Seria bo agafar-ho algu del pla d'urgell,no??
  • Miquel MG  - TV3 em posa del revés
    És una iniciativa interessant sobretot des del punt de vista de visibilitat, d'existir.

Per enviar fotos a la colla del Tomàs Molina sobre el cel de la nostra comarca quan tenim retratat algun fenomen meteorològic interessant s'ha d'enviar a meteo@tv3.cat

D'altra banda estaria bé localitzar la petita de Cal Farnell de Palau (no recordo el nom). Ella era col·laboradora i passava temperatures de El Palau cada dia als del temps de TV3 de manera que aquesta vila del Pla sortia cada dos per tres al rànquing de temperatures. Deu seguir vinculada a la meteorologia pq l'he sentit no fa massa donant el temps al matí a Ràdio Flaixback.

Sobre el tema de la càmera, quan tinguem una proposta més o menys redactada i formal, servidor es compromet a fer-li una ullada i entregar-li al President de la CCMA, Albert Sàez.
  • Mercè  - Clar que si !!!!
    Lo de la camara de Tv3 estaria super bé, es que no hi ha vergonya , ja que fins i tot surt Balaguer i Mollerussa que. Jo la veritat que voto per la Plaça de l'Esglesia de Mollerussa, crec que tindria que ser la capital.. Res de l'estany aixó ja es a un poble en concret, jo també voldria alguna cosa del meu poble. O sigui que com a punt neutre la Capital de la Comarca.
    Un petó.ahhh!! Felicitats!!
    Mercè - Bellvís -
  • crític baby
    Gràcies perquè hi he pogut posar el meu comentari.

Per cert la càmera podria ser a la plaça de l'Ajuntament de Mollerussa, amb l'església al fons.

Aaa tinc 12 anys!
    :cheer: :cheer: :cheer:
  • crític baby  - soc petit, però també sóc intel·ligent !
    :woohoo:
    bon dia , es bastant interessant aquesta web...
    per cert, els que l'han creat.., felicitats per tot el treball que heu tingut, us ho mereixeuu :P !!!

per començar m'agradaría comentar aquest tema de la càmera de tv3.
    sería molt interessant que mollerussa i els voltants, es fessin a cóneixer una mica més.
    per això crec que sería una gran idea, que possesin una càmera de tv3 .
    segur que altra gent, també hi estaría d'acord.
    :!: :!: :!: :!: :!:
    perquè sempre ha de ser : tàrrega, vic, lleida o amposta...!
    a més , mollerussa i tota la comarca, de mica en mica, gràcies a petits moviments acabaría sent un lloc amb més activitats social i culturals.
    potser, nosaltres no podríem veure aquesta comarca que estem dient, però si, què, si nosaltres fiquem una part, altra gent també i d'aqui a uns anys o algun segle, gràcies a nosaltres , aquesta comarca arribaría a ser una font turística.
    gràcies doncs perquè hagui pogut posar-hi la meva en aquesta web.

( per cert, tinc 12 anys!)
    :confused: :confused: :confused:
  • MEK!  - L'estany d'Ivars i Vilasana
    Primer que tot felicitar-vos per la iniciativa de promoure la càmera de tv3, és una molt bona opció per fer publicitat a la resta de Catalunya i que sàpiguen que també existim.

Està clar que hi ha moltes opcions possibles per a situar una càmera de tv3 al Pla d'Urgell. Tot i això hi ha un lloc que és força característic i representatiu per la comarca en general. El magnífic Estany d'Ivars i Vilasana. Que precisament aquest més s'acaba d'omplir i estarà llest...
    Una altra opció és situar la càmera a la capital de la comarca, projectant una visió de progrés amb la imatge del centre de la ciutat...
Només els usuaris registrats poden escriure comentaris!